سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

انتخاب بهترین تعمیرگاه مگان در تهران، همواره از موضوعاتی بوده است که صاحبان این خودرو با آن مواجه بود اند. خودروی رنو مگان یکی ازخودرو های قدیمی و نام آشنا در کشور است که تولید و مونتاژ آن از سال 88 تا 93 ادامه داشت. مدل اصلی و بهترین مدل مگان، سری 2000 سی سی یا همان دو لیتیری آن است که به نسبت آپشن ها و ویژگی های خاصی که دارد، خودروی نسبتا مقرون به صرفه ای محسوب می گردد. به دلیل کیفیت نسبی این خودرو و فرانسوی بودن آن با توجه به این که حدود 8 سال است دیگر تولید نمی شود، همجنان یکی از خودرو های پرطرفدار بازار محسوب می شود. در صورتی که صاحب خودروی رنو مگان هستید یا اگر که قصد خرید آن را دارید و یا اگر که ساکن شهر تهران یا حومه آن هستید و به دنبال بهترین تعمیرگاه مگان در تهران هستید، ادامه مقله را از دست ندهید.

مشخصات رنو مگان

خودروی رنو مگان از همان سال اولی که خط تولیدش در ایران شروع به کار کرد تا روز آخری که خط تولیدش جمع شد در سه مدل 2000 سی سی، 1600 سی سی E1 و 1600 سی سی E2 به بازار ایران عرضه می شد و همانطور که پیش تر هم گفتیم مدل 2000 سی سی کامل ترین و بهترین مدل آن است. مدل 2000 سی سی مگان به قدری خوب است که حتی در بازار امروز هم خرید و فروش آن به راحتی اتفاق می افتد و همچنان بحث انتخاب بهترین تعمیرگاه مگان در تهران، میان صاحبان مگان پر طرفدار است.

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

کسب اطلاعات بیشتر: عمر لنت ترمز به چه عواملی بستگی دارد؟

طرح اولیه ی رنو مگان در سال 1988 توسط شرکت رنو ارائه شد. نام این خودرو به این علت مگان است که، در سال  1988 و پس از اتمام طراحی این خودرو، شرکت رنو به افتخار طراح فرودگاه برست بلاروس، مگان سودیت، این نام را بر روی خودروی تولیدی خودش گذاشت. نسل اول مگان در سال 1995 به بازار عرضه شد و تولید آن تا سال 2002 ادامه داشت. پس از آن هم نسل دوم مگان که تا سال 2008 رنو آن را تولید کرد، روانه بازار شد. اما مدلی که ما از آن حرف میزنیم نسل سوم رنو مگان است که در سال 2008 و در نمایشگاه بین المللی موندیال پاریس، رنو از آن پرده برداری نمود و تا سال 2016 تولید و عرضه آن را ادامه داد.

از مشخصات فنی رنو مگان در مدل 2 لیتری می توان به مواردی مثل، موتور 4 سیلندر، توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 191 نیوتون متر گشتاور، دیفرانسیل جلو بودن، گیربکس 4 دنده ای اتوماتیک AL4، حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد 9.4 ثانیه ای، مصرف ترکیبی 7.8 لیتری در هر صد کیلیومتر، ترمز ضد قفل یا ABS، سیستم توزیع نیروی ترمز، جعبه فرمان برقی، حجم باک 60 لیتری، داشتن رینگ آلومینیومی، ترمز جلو وعقب دیسکی، سیستم تعلیق جلوی مک فرسون با بازوی چهارگوش و میله موج گیر، سیستم تعلیق عقب میله چرخشی با نقاط اتصال بیرونی و…. اشاره کرد.

در بخش قابلیت ها و آپشن ها به طور کلی با توجه به این که، خودرو نسبتا قدیمی می باشد و خود شرکت رنو هم در زمان تولید آپشن های خاصی بر روی آن قرار نداده است، زیاد حرفی برای گفتن ندارد، به نحوی که خودرو های چینی ارزان تر از این خودرو ممکن است آپشن ها و قابلیت های بیشتری نسبت به مگان به خریدارانشان ارائه بدهند. اما در نهایت برخی از آپشن های مگان سنسور باران، اتولایت، چراغ مه شکن جلو، چراغ سقفی جلو، چراغ مرکزی، چراغ مطلاعه در جلو و عقب، چراغ کفی درب ها، فرمان حساس به سرعت، کنترل سیستم صوتی پشت فرمان، سیستم مالتی مدیای لمسی، بلوتوث، ایربگ راننده و ایربگ سرنشین جلو، داشتن کارت هوشمند ایمنی، استاره کی لس یا دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های بقل برقی با گرم کن، شیشه بالابر آنتی ترپ و تک لکسی و… اشاره کرد.

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

کسب اطلاعات بیشتر: عوارض پاره شدن تسمه تایم خودرو چیست؟

تفاوت های مدل 2 لیتری با مدل 1600 سی سی

این مطلب در بحث انتخاب بهترین تعمیرگاه مگان در تهران تاثیری ندارد، اما بد نیست که آن را بدانید. قبل از این که به تفاوت مدل 2 لیتری با مدل 1600 سی سی بپردازیم، بهتر است که با تفاوت های سری E1 و E2 ی مدل 1600 با هم بپردازیم. این دو، تفاوت خیلی زیادی باهم ندارند و فقط در بحث داشتن چراغ مه شکن جلو با هم متفاوت دارند که در سری E2 وجود دارد و در E1 نیست. تفاوت مدل 2 لیتری با مدل 1600 سی سی در مسائلی مانند، بالا تر بودن حجم موتور، اتومات بودن سیستم تهویه، بالاتر بودن حداکثر سرعت (210 کیلومتر در مقابل 192 کیلومتر در ساعت)، بالاتر بودن قدرت اسب بخار (136 در مقابل 115 اسب بخار)، بیشتر بودن وزن (1385 در مقابل 1013)، بیشتر بودن گشتاور (191 در مقابل 152 نیوتون متر)، گیربکس اتوماتیک، شتاب صفر تا صد بالاتر(9.4 در مقابل 10.9) و بیشتر بودن مصرف بنزین (7.8 در مقابل 7 لیتر در هر صد کیلومتر) می باشد.

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران کجاست

برای شما که در تهران یا حومه آن زندگی می کنید و صاحب خودروی رنو مگان هستید و این که به دنبال بهترین تعمیرگاه مگان در تهران باشید، یک امر طبیعی است، زیرا شما به سلامت خودرویتان اهمیت میدهید. اما قبل از انتخاب بهترین تعمیرگاه مگان در تهران شما باید با یکسری مسائل و خدماتی که بهترین تعمیرگاه ها، آن را ارائه میدهند آشنا شوید. این خدمات همگی بسیار حائز اهمیت هستند و اگر که تعمیرگاهی قادر به ارائه آن ها نباشد مناسب نیست و شما نباید خودرویتان را به آن بسپارید. در قسمت پایین ما به یکسری از خدماتی که باید بهترین تعمیرگاه مگان در تهران آن ها را ارائه دهد، اشاره کرده ایم.

  • میزان کردن فرمان و برطرف کردن مشکلات آن.
  • تعمیر یا تعویض دینام خودرو.
  • عیب یابی و رفع عیب خودرو.
  • تعویض قطعات مصرفی مثل لنت، تسمه تایم، تیغه برف پاک کن و… .
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت رنو.
  • تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات سیستم برقی خودرو.
  • فعال سازی، تعمیر یا در صورت لزوم تعویض آپشن های خودرو.
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی.
  • استفاده از دیاگ تخصصی و اصلی شرکت رنوی فرانسه.
  • تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق.
  • تعمیر یا تعویض گیربکس.

کسب اطلاعات بیشتر: علل خرابی سیبک فرمان خودرو چیست؟

نتیجه بحث

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

هدف ما از بیان مطالبی مثل مشخصات فنی رنو مگان، تفاوت رنو مگان 2000 سی سی با 1600 سی سی و ویژگی های بهترین تعمیرگاه مگان در تهران، تنها این است که به شما کمک کنیم که، چه در صورتی که صاحب خودروی رنو مگان هستید و به دنبال مرکزی برای نگهداری و تعمیرات خودرویتان می گردید و چه در صورتی که قصد خرید رنو مگان را دارید و به دنبال جایی هستید که پس از خرید، در صورت لزوم و برای انجام سرویس های دوره ای خودرویتان، به آنجا مراجعه کنید، بدانید کدام تعمیرگاه را باید انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و چه برای انجام تعمیرات خودروی رنویتان این است که، به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. زیرا ما در تعمیرگاه های تخصصی ایران رنو با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی رنوی شما هستیم