سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مرکز تعمیر گیربکس خودروهای رنو

 

یکی از فعالیت هایی تعمیراتی که برای خودرو های ساخت رنو مورد انجام قرار می گیرند، تعمیر گیربکس رنو است. خودرو های امروزی هر کدام از سیستم پیچیده ای درست شده اند که خود این سیستم ها هر کدام از قطعات و تجهیزات ساده یا پیشرفته ای ساخته و تولید شده اند. یکی از این تجهیزات پیچیده هر خودرویی هم که از ساختاری خاص و دقیق بهره مند است و نقشی بسیار مهم و حیاتی در ماشین دارد، گیربکس خودرو است. در صورتی که علاقه دارید در مورد گیربکس و به خصوص گیریکس خودرو های رنو بیشتر بدانید، در ادامه بحث تعمیر گیربکس رنو هم همراه بهترین تعمیرگاه رنو بمانید تا با موضوعاتی مثل تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو، تعمیر گیربکس ال نود، تعمیر گیربکس اتوماتیک ال نود، تعمیر گیربکس مگان، تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان، تعمیر گیربکس مگان 1600، تعمیر گیربکس مگان 2000، تعمیر گیربکس ساندرو، تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو، تعمیر گیربکس کولیوس، مرکز تعمیر گیربکس رنو، تعمیر گیربکس داستر، تعمیر گیربکس کپچر، تعمیر گیربکس رنو و... بیشتر آشنا شوید.

تعمیر گیربکس رنو

اما قبل از این که درباره تعمیر گیربکس رنو و موضوعاتی مثل تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو صحبت کنیم، کمی با خود شرکت رنو آشنا شویم. گروه رنو یک شرکت خودروسازی فرانسوی چندملیتی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودروهای برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتورهای هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین بیانکور، فرانسه قرار دارد. شرکت رنو در سال 2011 پس از گروه فولکس‌ واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد. شرکت رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس می‌باشد. 

این شرکت هم‌چنین 43? از سهام شرکت ژاپنی نیسان و 25? درصد از شرکت روسی آوتوواز را نیز در اختیار دارد. اکنون کارلوس غصن در جایگاه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره رنو، عملاً سکان رهبری این شرکت فرانسوی را در دست دارد. وی همین مناصب را نیز در شرکت ژاپنی نیسان برعهده دارد. این دو شرکت پس از مشارکت در راه‌اندازی گروه رنو-نیسان آلیانس، هم‌اکنون در قالب این گروه، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شوند. دولت فرانسه با در اختیار داشتن 15? درصد از سهام رنو، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود. شرکت رنو فعالیت گسترده‌ای نیز در مسابقات اتومبیل‌رانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سال‌های گذشته، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک بوده‌است.

نمی شود در مورد رنو یا تعمیر گیربکس رنو و موضوعاتی مثل تعمیر گیربکس ال نود صحبت کرد اما در مورد خود گیربکس چیزی ندانست. گشتاور تولیدی توسط موتور باید متناسب با نیاز خودرو به چرخ ها منتقل شود. وظیفه‌ کنترل و تنظیم این قدرت با گیربکس یا جعبه دنده‌ خودرو است. درواقع گیربکس به راننده اجازه می دهد تا خودرو را با سرعت‌های مختلف در شرایط متفاوت کنترل کند. اهمیت این بخش از این جهت است که هر موتوری قادر به تولید میزان مشخصی از توان و گشتاور است. اما از طریق گیربکس می‌توان بدون بالا بردن دور موتور و گشتاور، به سرعت دلخواه رسید. گیربکس در کنار این وظیفه‌ مهم کارهای دیگری با درجه اهمیت متفاوت نیز انجام می‌دهد. مانند: پیشگیری از سرعت‌های ناخواسته، تنظیم جهت حرکت خودرو. کار کردن موتور بدون حرکت خودرو و... . شما برای انجام هر گونه تعمیرات و خدمات نگهداری خودرو های وارداتی، مثل همین تعمیر گیربکس رنو، می توانید به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید

تعمیر جلوبندی رنو در تهران

تعمیر موتور رنو در تهران